Regals d'aniversari II

17:40

Les meves amigues coneixen bé les meves debilitats... la Cris la va encertar amb l'estoig per les agulles circulars (ara sembla que em tira més el punt que el ganxet, és curiós!!) i la Lua va atacar pel "tea time", sóc una boja pel té, no prenc gens de café però amb el té no puc parar, m'agraden tots i no puc passar sense, és tota una necessitat, fins i tot haig de vigilar de no passar-me!!  


L'individual que m'ha fet és una preciositat, de moment no l'he fet servir perquè em faria una pena enorme que li caigués té i s'embrutés, però hi he pensat i l'utilitzaré perquè m'adono que no té sentit guardar les coses boniques de la vida, les hem de gaudir i quan l'utilitzi me'n recordaré de les bones amigues i de com em coneixen tot i que no ens veiem tan sovint com ens agradaria.


La gràcia és que aquests projectes sorgeixen d'una conversa amb la Cris, ella em va parlar del paper piecing, la Lua que és un sol, em va donar una mini classe i jo vaig començar en un rampell l'estalvi de la tassa seguint el tutorial de Where the orchids grow
Ja fa molts mesos, però aprofito que queden tan bé junts per ensenyar-lo! 
No trobeu que fan conjunt? Casualment la Cris em va recordar que al meu individual només li faltava la vora i em va donar una empenteta per acabar-lo, no seria una trampa? Aixxxx, aquestes lokes!!!


Mil gràcies Lua, ets un tresor!!!



Mis amigas conocen bien mis debilidades... Cris acertó con el estuche para las agujas circulares (ahora parece que me tira más el punto que el ganchillo, es curioso!!) y Lua atacó por el "tea time", soy una loca por el té, no tomo nada de café pero con el té no puedo parar, me gustan todos y no puedo pasar sin, es una necesidad, incluso tengo que vigilar de no pasarme!!  
El individual que me ha hecho es una preciosidad, de momento no lo he utilizado porque me daría una pena enorme que le cayera té y se ensuciara, pero lo he estado pensando y lo utilizaré, porque me doy cuenta que no tiene sentido guardar las cosas bonitas de la vida, las tenemos que disfrutar y cuando lo utilice me acordaré de las buenas amigas y de como me conocen aunque no quedemos tan a menudo como nos gustaría.
La gracia es que estos proyectos surgen de una conversación con Cris, ella me habló del paper piecing, Lua que es un sol, me dio una mini clase y yo empecé la taza siguiendo el tutorial de Where the orchids grow
Ya hace muchos meses, pero aprovecho que quedan tan bien juntos para enseñarlo! 
¿No os parece que hacen conjunto? Casualmente Cris me recordó que a mi mini-individual solo le faltaba la vora y me dio el empujoncito para acabarlo ¿no sería una trampa? Aixxxx, estas lokes!!!

Potser també t'interessa

10 comentaris

  1. Aix Alicia, que em faràs plorar!!!! Quin post tant bonic!!!! GRÀCIES a TU !!!!
    Jajajaja, com he rigut amb l'empenteta de la Cris!! Sí, sí, era una trampa!!! Estàvem compinxades!! Jajajajaja!!!
    Me n'alegro que el facis servir!! No passa res si s'embruta dona... bé, no et passis, eh? jajajaa! ;) Jo sé que tindràs molta cura i que el cuidaràs moóoooolt bé!!! Gaudeix-lo loki !! Un petonas enorme!!! Muuuaaaaacks!

    ResponElimina
  2. Si noia les coses boniques han d fer-se servir i gaudir-les

    ResponElimina
  3. Quan el vaig vwure al blog de la lua ja li vaig dir.... Era genial i que feia molt per tu! ;) és que està molt pensat i ben cosir! Jo també vaig guardant els regals perquè em fa pena que es facin mal bé... Però i què? I que no són boniques les coses usades? ;) petons

    ResponElimina
  4. Clar que sí. No té sentit guardar aquestes coses tan boniques. Hem de gaudir-les!!

    ResponElimina
  5. ooohhh neni!!! quina monada! m'encanta! ja li vaig dir a la Lua! quin parell d'artistes! el teu també ha quedat genial! un petó gran. Muuuuaaaa

    ResponElimina
  6. Trampa totaaaaaal!!!!! Jajajajaja...una passada els dos individuals!!! Les dues sou uns solets :)))))
    Muaks!!!!

    ResponElimina
  7. Preciós!! Has de gastar-lo sí o sí, de debó que no té sentit guardar-les per no embrutar-les. El roce hace el cariño, no? :-)

    ResponElimina
  8. Opino lo mismo que tú.... guardar las cosas lindas no tiene sentido, mejor disfrutarlas... aunque se estropeen!!! :)

    ResponElimina
  9. Alícia!!! Mooooooolteeeeeesssssss Felicitaaaaaaaaaaaaaaats!!! Encara que ja hi hagi passat!!! Quins regalasus tan super bonics!!!
    Mil petons guapa!!!!!

    ResponElimina
  10. ohh que bonito , me ha gustado mucho ,
    un besito

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS