Rainu de la Pantigana

18:28


Al gener vaig participar en la MsMSW de la Pantigana, s'aprenen moltíssimes coses en aquests "Cosim Plegades"!! Si voleu veure totes les versións podeu anar al recopilatori.

Vaig voler ser atrevida i vaig fer alguns detallets amb coses que em feien moooolta por, reptes personals que m'ajuden a millorar: l'interior de la caputxa i les butxaques són roba de patchwork, és a dir, no elàstica i a la part de davant vaig canviar les tres costures vistes per un "piping" (no tinc ni idea de com es diu en català o castellà, això passa per aprendre amb tutorials d'internet) de la mateixa roba de la caputxa i les butxaques. No em puc queixar, l'unic que no vaig encertar és no adaptant la talla, crec que em ve una miqueta gran.


En enero participé en la MsMSW de la Pantigana, se aprenden muchísimas cosas en estos "Cose Juntas"!! Si queréis ver todas las versiones podéis ir al recopilatorio.

Quise ser atrevida y hice algunos detalles con cosas que me daban mucho miedo, retos personales que me ayudan a mejorar: el interior de la capucha y los bolsillos son tela de patchwork, és decir, no elástica y en la parte de delante cambié las tres costuras vistas por un "piping" (no tengo ni idea de como se llama en catalán o castellano, es lo que tiene aprender con tutoriales de internet) de la misma tela que  la capucha y los bolsillos. No me puedo quejar, lo único que no acerté es al no adaptar la talla, creo que me viene un poco grande.

Potser també t'interessa

10 comentaris

  1. Ostres, és xulíssim! M'encanta! Ets tota una experta :) Petons!

    ResponElimina
  2. Què professional! I dius que et queda gran? Doncs jo trobe que et queda perfecte. M'agrada el detall de l'interior de les butxaques. Molt xulo!!

    ResponElimina
  3. Nenaaaaaaaaa, quina flipadaaaaaaaaaaaaa! Em veig incapaç total de fer una peça així! Quina mega crack estàs feta alicia!!! És genial! I m'encanta el detall de les butxaques, maquíssm! Em trec el barret!!!! :) Muuuuaaaaaacks!

    ResponElimina
  4. Que xula és una passada!! m'encanta!! I és veu molt còmoda i pràctica. Ara a disfrutar-la- ;)

    ResponElimina
  5. GUUUUUAAPPPPA! ets una artista! no se't resisteix res! ole i ole! la jaqueta ha quedat genial i les fotos molt txules. Un petó gran, M

    ResponElimina
  6. Quina xulada! No hi ha res que se't resisteixi!

    ResponElimina
  7. M'encsnta la jaqueta! La combinació de teles la trobo genial! Molt alícia! ;) ets una crack fent peces de roba! Petons

    ResponElimina
  8. Déu ni do!! A mi em sembla dificilíssima!! Però t´ha quedat perfecta!! Una xulada!
    Ana

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS