I love sleeping...

21:37

De vegades sembla que és molt difícil fer un regal "handmade" per noi, però aquest cop jo ho tenia claríssim, havia guardat la idea al meu Pinterest feia mesos i sabia que en algun moment havia d'agafar forma.
La ocasió es va donar amb l'aniversari del meu company, la persona que em fa el dia a dia més fàcil i amb la que recupero forces cada nit.


El detall de la part de darrera ja el veu poder veure al meu instagram, últimament em passa sovint és tan fàcil fer una foto i pujar-la ràpidament que sóc incapaç de reservar-vos cap sorpresa!






A veces parece que es muy difícil hacer un regalo "handmade" para chico, pero esta vez yo lo tenía clarísimo, había guardado la idea en mi Pinterest hacía meses y sabía que en algún momento tenía que coger forma.
La ocasión se dió con el aniversario de mi compañero, la persona que me hace el día a día más fácil y con la que recupero fuerzas cada noche.
El detalle de la parte de detrás ya lo pudísteis ver en  mi instagram, últimamente me pasa a menudo es tan fácil hacer una foto y subirla rápidamente que soy incapaz de reservaros ninguna sorpresa!

Potser també t'interessa

17 comentaris

  1. molt xulo, molt especial i no pot ser més "personalitzat"!

    ResponElimina
  2. Es maquissim!! Un regal bonic i especial d'aquells que guardes sempre...

    ResponElimina
  3. Una cucada de regal nena! Segur que l'edgard va estar encantat! ets una artista...guuuuaa`ppppa! Mua

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Es todo un detallazo, y el Edgar se lo merece. Petons.

    ResponElimina
  6. M'encanta, m'encanta, m'encanta i m'encanta!!! El trobo xulissim, nena!!! I a més és un regal preciós per l'edgar! Aix, li deuria encantar!!! No sé com l'has estampat, però t'ha quedat geniaaaaaaaal! Felicitats reina!!! Muaaaaaaaacks!

    ResponElimina
  7. Que xulo! quina bona idea! és veritat que de noi costa a vegades trobar alguna cosa! però m'encanta! una abraçada molt forta

    ResponElimina
  8. Ja el vaig veure i el trobo super xulo :)

    ResponElimina
  9. Ohhhhh!!!! Me encanta!!!!!! Que chulo!!!!!

    ResponElimina
  10. Jajaja, a mi me ha gustado leer el post igualmente (aunque ya haboa visto la foto en Insta). Es muy chulo. A ver si enuentro tu pin en pinterest y un tutorial, porque es una idea estupenda como reaglo.

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS